Slovenská firma Chemolak se výrobou barev, laků a nátěrů zabývá už více jak 130 let. Také samotné obchodování v tomto odvětví je do jisté míry velmi tradiční. Chemolak se proto rozhodl trh rozhýbat tím, že svůj obchod v B2B segmentu digitalizuje a vytvoří B2B e-shop se svými produkty.
Barevně a přehledně
Zde jsme na řadu přišli my a naše B2B e-commerce platforma Avager, kterou si Chemolak vybral v rámci výběrového řízení. Stála před námi výzva, jak do e-shopu zapracovat hlavní specifika na trhu s barvami - tedy desítky až stovky barevných odstínů u jednotlivých produktů - a zároveň zachovat přehlednost e-shopu a jednoduchost ovládání. Pro Chemolak jsme dovyvinuli a upravili způsob zobrazení produktů v rámci e-shopu tak, aby šlo snadno objednávat jednotlivé barevné varianty a uživatel zároveň mohl vidět možnosti dostupnosti na kartě produktu. Vše je přitom intuitivní a především rychlé.
Propojení se SAP
Společnost Chemolak ve svém podnikání využívá ERP systém SAP. S ním bylo nutné platformu Avager pomocí našeho vlastního ETL řešení propojit a integrovat, aby měli návštěvníci e-shopu vždy okamžitý přehled o skladových zásobách jednotlivých produktů. Poradit jsme si přitom museli s dostupností informací o výrobcích napříč desítkami poboček společnosti Chemolak. S ERP systémem jsou propojeny nejen skladové zásoby, ale také informace o produktech a především celý obchod a objednávky, které z e-shopu do firmy přicházejí.
Uživatelská sekce a pomoc obchodníkům
B2B e-shop Chemolak obsahuje také rozsáhlou uživatelskou sekci. V ní se zákazníkům pro přihlášení zobrazí historie objednávek a najdou v ní všechny potřebné doklady. Pro obchodní zástupce společnosti Chemolak jsme připravili mobilní aplikaci, díky které se mohou k business platformě Avager připojit odkudkoli v terénu.