Opakované úspěchy české pobočky
Brand Garmin nese misi být výrobcem špičkových produktů a nezbytnou součástí života svých zákazníků. Vizí, kterou se v online prostředí snažíme naplnit, je prodej výrobků vyhledávaných pro svůj design, kvalitu a přidanou hodnotu. Garmin má na světě více než 14000 spolupracovníků v 65 lokálních pobočkách. Za období, kdy Garmin využíval business platformu Avager, získalo české zastoupení Garmin již 3x ocenění nejúspěšnější pobočky na světě.
Produkty znamenající úspěšné plnění vizí Garmin
Svou strategickou roli v rámci infrastruktury sehráli konkrétní softwarové produkty Avager:
B2C e-commerce je cíleno primárně na konverze - objednávky,
Avager ETL integrátor zajišťující synchronizaci, vyhodnocování a přenos dat,
Avager CMS pro tvorbu produktových microsite Garmin s využitím maximálního cílení obsahu a specifického vizuálního stylu příslušné série produktů ,
a rozšiřující modul social integrátor pro maximální aktuálnost informací pomocí automatického souhrnu příspěvků ze sociálních sítí.
Celá e-commerce infrastruktura pak byla plně integrovaná na ERP české pobočky Garmin.
Důležité vlastnosti implementovaných systémů
Implementovaná kombinace softwarového řešení plně navazovala na workflow Garmin, cíleně snižovala chybovost objednávek, automatizovala procesy a zaměřovala se na maximální stabilitu i při extrémní návštěvnosti. Pro mateřskou americkou společnost pak bylo důležitým kritériem rychlost software a zejména bezpečnost systému, kde webshop integrovaný na ERP procházel pravidelnými bezpečnostními audity. Tyto audity byly svou úrovní obvyklé na území USA kde kritéria jsou o mnoho více náročnější a komplexnější než je běžná zvyklost českého trhu.
E-commerce infrastruktura
V souladu s garantovaným SLA jsme dlouhodobě zajišťovali kompletní servis, řízený rozvoj e-commerce produktů a hlídlai garantovanou dostupnost systémů v nejvyšších hodnotách 99,99%. Dlouhodobě plněným cílem bylo maximální automatizací komplexně obsloužit B2C odběratele a B2B prodejce. V rámci navrženého online řešení Garmin.cz bylo podporováno internetové nakupování se sítí maloobchodních provozoven. Softwarové řešení dávalo dlouhodobě prostor pro prezentaci prodejcům a díky výjimečné optimalizaci portál zvyšoval i jejich návštěvnost a obchodní výsledky