B2C e-commerce systém pro značku GARMIN

Pro globálně úspěšný enterprise brand Garmin jsme vytvořili český webshop s integrací na ERP a korporátní online portál. Český Garmin s námi získal 3x ocenění nejúspěšnější pobočky na světě, úspěšně prošel náročným bezpečnostním auditem a zaznamenal opakovaně dvouciferný meziroční růst.

Podrobnosti o projektu

Název firmy: Garmin Czech s.r.o.
Odvětví: Elektrotechnika
Použití řešení: B2C eshop, ETL, CMS
Realizace: 2011 až 2021
www.garmin.cz

Opakované úspěchy české pobočky

Brand Garmin nese misi být výrobcem špičkových produktů a nezbytnou součástí života svých zákazníků. Vizí, kterou se v online prostředí snažíme naplnit, je prodej výrobků vyhledávaných pro svůj design, kvalitu a přidanou hodnotu.  Garmin má na světě více než 14000 spolupracovníků v 65 lokálních pobočkách. Za období, kdy Garmin využíval business platformu Avager, získalo české zastoupení Garmin již 3x ocenění nejúspěšnější pobočky na světě. 

Produkty znamenající úspěšné plnění vizí Garmin

 Svou strategickou roli v rámci infrastruktury sehráli konkrétní softwarové produkty Avager:

  • B2C e-commerce je cíleno primárně na konverze - objednávky, 

  • Avager ETL integrátor zajišťující synchronizaci, vyhodnocování a přenos dat, 

  • Avager CMS pro tvorbu produktových microsite Garmin s využitím maximálního cílení obsahu a specifického vizuálního stylu příslušné série produktů ,  

  • a rozšiřující modul social integrátor pro maximální aktuálnost informací pomocí automatického souhrnu příspěvků ze sociálních sítí.

Celá e-commerce infrastruktura pak byla plně integrovaná na ERP české pobočky Garmin.

Důležité vlastnosti implementovaných systémů

Implementovaná kombinace softwarového řešení plně navazovala na workflow Garmin, cíleně snižovala chybovost objednávek, automatizovala procesy a zaměřovala se na maximální stabilitu i při extrémní návštěvnosti. Pro mateřskou americkou společnost pak bylo důležitým kritériem rychlost software a zejména bezpečnost systému, kde webshop integrovaný na ERP procházel pravidelnými bezpečnostními audity. Tyto audity byly svou úrovní obvyklé na území USA kde kritéria jsou o mnoho více náročnější a komplexnější než je běžná zvyklost českého trhu.

E-commerce infrastruktura

V souladu s garantovaným SLA jsme dlouhodobě zajišťovali kompletní servis, řízený rozvoj e-commerce produktů a hlídlai garantovanou dostupnost systémů v nejvyšších hodnotách 99,99%. Dlouhodobě plněným cílem bylo maximální automatizací komplexně obsloužit B2C odběratele a B2B prodejce. V rámci navrženého online řešení Garmin.cz bylo podporováno internetové nakupování se sítí maloobchodních provozoven. Softwarové řešení dávalo dlouhodobě prostor pro prezentaci prodejcům a díky výjimečné optimalizaci portál zvyšoval i jejich návštěvnost a obchodní výsledky

S firmou dodavatelem našeho e-commerce řešení jsme spolupracovali již na třech velkých projektech a vždy oceňujeme jejich profesionalitu, ochotu a vstřícnost vedoucí k dobrému výsledku.

Ing. Ivo Steiner
Ředitel Garmin Czech s.r.o.
Tento web používá cookies, aby se vám s ním lépe pracovalo.