Čtyři e-commerce systémy v 15 jazykových mutacích pro firmu REDA

Pro brněnskou společnost REDA a.s., která je jednička na trhu prodejem reklamních předmětů jsme zrealizovali čtyři B2C a B2B systémy s integrací na ERP K2.

Podrobnosti o projektu

Název firmy: REDA a.s.
Odvětví: Velkoobchod
Použití řešení: B2B, B2C eshop, ETL, PIM
Realizace: 2018
www.reda.cz

Společnost REDA je jedničkou na českém trhu reklamních předmětů. Produkty s vlastním potiskem na míru nabízí jak B2B zákazníkům, tak koncovým uživatelům. V roce 2018 se REDA rozhodla co nejvíce automatizovat svůj obchod a vstoupit s ním do digitálního prostředí. K tomu potřebovala vytvořit B2B i B2C e-shop nejdříve pro český a poté i pro zahraniční trhy. Převést byznys společnosti REDA do digitálního prostředí se nám díky naší business platformě Avager podařilo v rekordním čase. 

Intenzivní a rychlá spolupráce

Ačkoli REDA na tvorbu e-shopů velmi spěchala, věděli jsme, že si nemůžeme dovolit podcenit analytickou část spolupráce. Díky ní jsme dokázali maximálně pochopit obchodní procesy a přichystat jim e-commerce systém na míru. Za pouhých pět měsíců od počátku spolupráce se nám podařilo vybudovat a spustit dva komplexní online systémy. První z nich byl zaměřený na obchodování s B2B partnery, druhý představoval samostatný projekt reda.cz cílící na B2C zákazníky. 

Propojení s informačním systémem a vývoj na míru

Jak B2B tak B2C e-shop jsme pomocí Avager ETL řešení propojily s informačním systémem K2, který REDA ve svém byznysu využívá. Díky tomu jsou v e-shopu vždy aktuální informace o skladových zásobách a do informačního systému se zaznamenávají veškeré obchody přicházející z online prostředí. 

Klientovi jsme na míru vyvinuli komplikovanou potiskovou aplikaci pro kalkulaci nákladů potisku přímo v e-shopu. Tedy, komplikovanou na vývoj, ale jednoduchou na užívání a přinášející značnou konkurenční výhodu. 

Kromě toho e-shop co nejvíce zjednodušuje strukturu filtrování nad stovkami variant produkt. V rámci B2B e-shopu jsme zprovoznili také řešení pro vytváření subdodavatelských elektronických nabídek s vlastní cenotvorbou a brandem zákazníka.

Vzhůru do zahraničí

Na dva výše zmíněné systémy jsme navázali vytvořením multijazyčného B2B e-shopu pro zajištění obchodních aktivit v rámci celoevropské obchodní sítě. Dohromady obsahuje 15 jazykových mutací a dodán byl za rekordní dobu pouhých tří měsíců. Následně byl vytvořen samostatný REDA e-shop pro slovenský B2C trh na www.sk-reda.sk. Klientovi byl navíc k dispozici pro něj vyčleněný a specializovaný servisní tým, který dohlížel zajišťoval dlouhodobé servisní služby v souladu s nastavenou úrovní SLA.

Původním zadáním managementu naší společnosti bylo nalezení spolehlivého partnera v oblasti E-Commerce, který by garantoval naší podporu v dané oblasti jak z pohledu kvalitního produktu a dostatečné odbornosti, tak z pohledu rozsahu realizačního týmu a tedy i spolehlivosti podpory. Takového partnera se nám podařilo nalézt v rámci realizovaného výběrového řízení a nyní jej máme ve společnosti Avager. Dalším získaným benefitem je pak zkušenost dodavatele s expanzí eshopů na zahraniční trhy a způsob řešení specifik B2B eshopů. Avager splnil naše očekávání a za posledních 12 měsíců máme za sebou úspěšnou realizaci 4 online projektů. Pro potřeby dalšího průběžného rozvoje máme navíc na straně Avager k dispozici vyčleněnou odbornou kapacitu.

Michal Borek
IT manager, REDA a.s.
Tento web používá cookies, aby se vám s ním lépe pracovalo.