Pokud se o sport zajímáte alespoň okrajově, určitě jste se už setkali se značkou SCOTT. Od roku 1958, kdy spatřila světlo světa, můžeme její výrobky vídat u sportovců na stupních vítězů pravidelně. Ať už se jedná o horská a silniční kola, sportovní obuv, lyže nebo oblečení. SCOTT své produkty prodává přes partnery a jejich obchodní síť. Právě pro ně od nás potřeboval připravit B2B online objednávkový systém.
Sezónnost a skladové zásoby
Pro svůj B2B e-shop společnost SCOTT v Česku využila naši business platformu Avager. Velký důraz byl přitom kladen na schopnost systému reflektovat specifika B2B obchodování se sportovním zbožím, především sezónnost. Vytvořili jsme proto multijazyčný e-shop, který je připraven podávat stabilní výkon i při vysokém počtu objednávek a předobjednávek během sezóny.
E-shop jsme integrovali s ERP systémem MS Dynamics, který společnost SCOTT využívá. Díky tomu v něm zákazníci vždy najdou aktuální informace o skladových zásobách i cenách. Součástí platformy Avager je také pohodlný CMS systém, ve kterém pracovníci firmy SCOTT spravují informace o jednotlivých prodejních položkách a online katalogy s nimi. V e-shopu jsou zabudovány funkce, díky kterým zákazník vždy rychle najde, co potřebujete - ať už díky pokročilé filtraci produktů, nebo funkci vyhledávání.
Výsledky spolupráce v číslech
V současnosti se v českém B2B e-shopu značky SCOTT ročně obchoduje zboží za desítky milionů korun. V systému je zavedeno více jak 100 tisíc produktů. I tak dokážeme garantovat rychlost reakce e-shopu pod 100 ms. U B2B systému naše spolupráce neskončila a nekončí. Pro českého distributora značky SCOTT jsme připravili webové prezentace pro český i slovenský trh a v neposlední řadě jsme spustili také český web značky SCOTT na www.scottsport.cz.