Avager B2B přináší revoluci ve vašich obchodních procesech. S našimi přednastavenými moduly pro automatizaci a digitalizaci zefektivníte vše od reklamací až po logistiku. Naše řešení vám umožní soustředit se na to, co je pro vaše podnikání nejdůležitější.
Moderní, bezpečné a rychlé
Avager B2B vyniká moderním designem, vysokou mírou zabezpečení a bleskovou rychlostí. Tyto atributy zajišťují, že vaše podnikání bude vždy krok před konkurencí, zatímco vaše data a transakce zůstanou chráněny a efektivně zpracované.
Přeměňte výzvy na příležitosti s automatizací a digitalizací
-
-
Objednávací procesy odladěné pro miliony položek.
-
-
Automatizujte tvorbu nabídek, ušetřete čas a zvyšte přesnost vašich obchodních nabídek.
-
-
Zjednodušte proces předobjednávek a udržujte lepší kontrolu nad vaší zásobou.
-
-
Elektronická výměna všech druhů dokladů od dodacích listů až po faktury.
-
-
Zjednodušte a urychlete proces řešení reklamací pro lepší zákaznickou spokojenost.
-
-
Možnost potvrzování přijatých balíků a zásilek přímo ve vašem systému.
Rychlé a inteligentní hledání
- Personalizovaná a rozsáhlá hledání
-
Centrální hledání nabízí personalizované výsledky a pokrývá širokou škálu oblastí, od zboží a kategorií až po doklady a objednávky.
- Pokročilé fulltextové hledání s filtrací
-
Umožňujeme pokročilé fulltextové vyhledávání s okamžitým našeptávačem pro efektivní a rychlé hledání.
- Vyhledávání ve velkém objemu dat
-
Systém zvládá vyhledávání ve velkém objemu dat, včetně 10 milionů produktů a desítek milionů dokladů, bez kompromisů v rychlosti.
Uživatelsky přívětivé a jednoduché ovládání
Pokročilé funkce pro váš byznys
- Katalog zboží
Komplexní správa vašeho katalogu zboží s intuitivními nástroji.
- Konfigurátor zboží
Digitalizace objednávání zboží na míru, zjednodušení procesu pro složité výrobky.
- Hromadný import objednávek
Snadný import tisíců položek pomocí CSV souborů pro hromadné objednávky.
- Doklady
Elektronické předávání dokladů jako jsou dodací listy, faktury, objednávky a zálohové faktury.
- Rozvozové trasy a časy
Optimalizujte svůj logistický řetězec s efektivnějším naplánováním rozvozových tras.
- Salda a kreditní limity
Přizpůsobující prodejních možností odběratelům dle salda a kreditních limitů.
- Více košíků
Možnost více košíků pro různé typy objednávek.
- Dynamické cenové hladiny
Flexibilní nastavení cenových hladin dle obchodních nastavení jednotlivých klientů.
Avager ETL
- Moderní a škálovatelné ETL
-
Využijte robustní Avager ETL nástroje pro vytváření libovolných a spolehlivých datových přenosů mezi různými systémy, včetně možnosti real-time zpracování.
- Diagnostika dat
-
Při jakýchkoliv dotazech na viditelnost dat vám naše administrativní centrum umožní provádět efektivní samo-diagnostiku a udržet tak přehled nad vašimi daty.
- Logování a správa incidentů
-
Všechna přenesená data jsou pečlivě logována. V případě jakýchkoliv incidentů lze snadno dohledat a znovu spustit požadavky, sledovat chybové záznamy a zajistit nepřetržitý tok informací.
Avager DQM
- Prevence selhání dat
Schopnost identifikovat a řešit problémy dříve, než způsobí finanční nebo reputační škody.
- Pokročilý digitální audit dat
Zajišťuje důkladný přehled a kontrolu všech datových procesů, což zvyšuje transparentnost a snižuje rizika.
- Ochrana datových procesů
Střeží veškerá data v rámci Avager Business Platform, zajišťuje jejich bezpečnost a spolehlivost.